Obrazek 1

Obrazek 1

2016. márc. 1.

NAGYDUMÁS: Hangtörténetek IV.

- Viszket a tenyerem.
- Felpofoznál valakit, igaz?
- Most nem élné túl.
- Van konkrét áldozatod?
- Egy acéllemez mindent megold.
- Olyan súlyos a helyzet? Miért hagytad így eldurvulni?
- Kerékpároztam.
- Egy bunkó volt? A kerékpárúton sétált?
- Csengettem, de semmi.
- Ne mááár! És aztán mi történt? Mesélj!
- Estem egy nagyot.
- Miatta?
- Rossz volt a fék.
- Szóval direkt mentél volna neki, de végül rosszul sült el.
- Hülye! Egy oszlopnak?
- Egy oszlopnak csöngettél?
- Miért csöngetnék én egy oszlopnak?
- Ezt mondtad.
- Mégis mikor?
- Az előbb.
- Én nem.
- Kit is akarsz te felpofozni?
- Most komolyan?
- Halál komolyan kérdem.
- Téged!
- Mi-miért?
- Még kérded? Idejössz, hozol virágot meg minden, de nem is figyelsz arra, amit mondok. Kezdesz idegesíteni.
- Má' hogy ne figyelnék rád. Mondtad, idézem... "Viszket a tenyerem".
- Teljesen beleizzadt ebbe a gipszbe, és nem tudom megvakarni. Annyira idegesít.
- Ééértem. Azt hiszem. De akkor kinek csengettél?
- Mikor?
- Kerékpározás közben.
- Annak, aki ott flangált az út közepén.
- Az oszlopnak?
- Miféle oszlopnak?
- Nem értem.
- Mondom kerékpároztam, egy gyalogos bejött elém, és nem tudtam rendesen kikerülni, és nekimentem egy oszlopnak. Azaz csak súroltam, de felestem és eltört a karom.
- Hogy jött mégis ide az acél lemez?
- Merevítőnek azt kaptam. Ha felpofoznék valakit, biztos eltörne az álla.
- Vagy úgy. Miért nem ezzel kezdted?
- Mondtam már, hogy viszket a tenyerem?
- Az elmúlt percben vagy hatszor.
- Hát most mondom hetedszer is. Úgy felpofoznék most valakit.
- Értem én, értem én. Már itt se vagyok.
- Pá, aztán vissza se gyere, míg meg nem tanulod rendesen a szöveged.
- Parancsára!
- Oké! Ennyi! Leállunk. Szedjétek össze magatokat! Timo, te csak ne röhögj! Szedd össze magad! Gwen, mit gondolsz, vehetjük még egyszer?
- Felőlem, de előbb kerítsetek ennek a balféknek egy súgót.
- Bocs, tényleg. Csak úgy néztél rám...
- Mégis hogy?
- Neee! Már megint. Ne vágj ilyen pofákat csak azért, mert téged nem vesz a kamera.
- Okés, de akkor te meg tanuld meg rendesen a szöveged.
- Mi is az?
- "... az évfordulónk... "
- Most lett volna az évfordulónk.
- Igen-igen, én meg erre jövök, hogy... Ne mond hogy...
- ... azért van ez a sok virág.
- Igen. Nem felejted el?
- Nem.
- Készen állunk.
- Remek. Akkor... három, kettő, egy és... felvétel.
- Viszket a tenyerem...
- Az.. évf...
- Most, most meg mi van?
- Bocs, bocsánat, csak megint eszembe jutott, hogy mit csináltál.
- Oké, emberek, leállunk! Szünet. Tíz perc szünet mindenkinek.
- Megint?
- Oké.
- Rendben.
- Büfé?
- Én kávét kérek.
- Melyik lesz a következő jelenet?
- Vajon van még fánk?
- Szerintem átvitték a kettes stúdióba az összeset. Valami rendőrdrámát forgatnak. Sok fánk fogy.
- Bárcsak lenne itt egy szélgép. Megsülök.
- A jelmez már megvan?
- Kint se jobb a helyzet. Harmincöt fokot mutat a hőmérő, de a díszletek közt is legalább huszonnyolc lehet.
- Kínszenvedés ilyen időben forgatni.
- Hogy álltok a kutyával? Sikerült letisztázni az időpontokat?
- Egyetértek. Meghívhatlak egy jeges teára?
- Persze, köszönöm.
- Menjünk.
- Hé! Valaki megszabadítana addig ettől a gipsztől? Hahó, valaki? Valaki?
- Csak nem viszket a tenyered?
- Esküszöm... csak ne futnál el előlem mindig... én...
- Ágyban, párnák közt csak nagy a szájad. Hé! Hé, mi ez?
- A Kertvárosi Háziasszonyok részvét ajándéka. Kérsz még? Mit szól ehhez?
- Csak nem a golfegyesület?
- Ugye milyen jó, hogy ennyi klubnak a tagja vagyok?
- Nagyon. Egy kilencven perces mozit kitesz, míg megtalálom azt, amelyik meg akart gyilkolni.
- Szívesen átvenném a szerepedet.
- Ne, azt... azt ne dobd el! Ne...

MOST KOMOLYAN?

Nagydumás visszatér egy röpke jelenet erejéig.
Hát nem izgalmas? Egy igazi forgatás!
Sokszor elgondolkodom egy-egy szívszorítóbb, farkasszemezős jelenetnél, hogy hányszor nevethették el magukat a színészek. Ti is?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony