Obrazek 1

Obrazek 1

2016. márc. 22.

NYÁPLIC: Könyvelő VII.

7. nap

Egy könyv, amit szerintem alulértékelnek - kevesen ismernek

 

Kaszás György - Elek Lívia: Amit a tigrisekről feltétlenül tudni kell


Amit a dolgokról feltétlenül tudni kell 8.

 
TÉZIS: A tigris a macska rokona.
ANTITÉZIS: A macska a tigris rokona.
PROTÉZIS: A rokon a macska tigrise,
s a tigris macskája is egyben.













Következzék az első igazán rendhagyó bejegyzésem, ugyanis az eredeti feladat kifogott rajtam, mivel más olvasók véleményével a kedvenc és egyébként, az olvasott könyveim terén nem vagyok valami tájékozott. Még ha fórumokon keresgélnék is, melyik az a kedvenc könyvem, amit mások nem szeretnek, milyen lenne már az? Így könnyítettem a feladaton, és próbáltam egy olyan könyvet kiválasztani, amit talán kevesen ismernek, nem mintha ötből tízszer vissza nem kérdeznének, mikor felvetek egy címet, vagy rándítanának vállat az osztálytársaim, barátaim, mikor megkérdezik, mit olvasok épp és én elárulom, meg úgy egyébként is.

Választott könyvecském nem rendelkezik fülszöveggel így a belső "borítóról" hoztam a fentebbi szösszenetet, ami szerintem remekül előrevetíti a további tartalmat. Ez egy képeskönyv a tigrisekről, kinézetükről, szokásaikról, tárolásukról és egyéb érdekes dolgaikról igencsak agyzsibbasztó módon tálalva. Rendkívül szórakoztató, és ha jól tudom bizonyos körökben a sorozat sikere töretlen, olyannyira, hogy nemrégiben még könyvesboltban is láttam néhány kötetét. Az írópáros humora és szójátékai ízig-vérig olyanok, amire az egyszer ember azt mondja,  magyar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony