Obrazek 1

Obrazek 1

2016. márc. 24.

NAGYDUMÁS: Hangtörténetek V.

- James...
- Lora...
- Szeretlek.
- Hazudtál nekem.
- Szeretlek. 
- Elhagytál.
- Szeretlek.
- Átvertél.
- Szeretlek.
- Kifosztottál.
- Szeretlek.
- Összetörtél.
- Szeretlek.
- Felém se néztél.
- Szeretlek.
- Nem ismersz engem.
- Szeretlek.
- Nem is akartál megismerni.
- Szeretlek.
- Kigúnyoltál.
- Szeretlek.
- Elhitettél velem mindenfélét.
- Szeretlek.
- Megpróbáltál elcsábítani.
- Szeretlek.
- Elcsábítottál.
- Szeretlek.
- Ismét kifosztottál.
- Szeretlek.
- Megszöktél előlem.
- Szeretlek. 
- Davidhez mentél.
- Szeretlek.
- Őt is elcsábítottad.
- Szeretlek.
- Rávetted, hogy vegyen feleségül.
- Szeretlek.
- Aztán kifosztottad.
- Szeretlek.
- Ismét eltűntél.
- Szeretlek.
- Más emberként tértél vissza.
- Szeretlek.
- Álruhát öltöttél.
- Szeretlek.
- Elüldözted Barbarát.
- Szeretlek.
- Hogy ismét elcsábíthass.
- Szeretlek.
- Kihúztál a csávából.
- Szeretlek.
- Csak átverés volt.
- Szeretlek.
- Csapdát állítottál nekem.
- Szeretlek.
- Azt mondtad, elváltál Davidtől.
- Szeretlek.
- Létezik női bigámia?
- Szeretlek.
- Mindig hazudsz.
- Szeretlek.
- Nem igaz!
- Szeretlek.
- Egyszer mondj igazat!
- Terhes vagyok.


SZERETLEK!

Ebben a pillanatban pattant ki a fejemből ez a párbeszéd. Nem olyan az egész szöveg képe, mint valamiféle oszcilloszkóp kijelzője csak kilencven fokkal elforgatva? 
Sokat hozzáadhat a történethez, ha elképzelitek, milyen hangsúllyal mondhatták ki ezt a pár szót.
Egyébként is, mit gondoltok Jamesről? Szerintem papucsférj lesz belőle.
No és Loráról?

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett stb. ... khm... hosszú idő óta első hangtörténetem, jó volt ismét elővenni a "rádiókabarét" :D

      Törlés

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony