Obrazek 1

Obrazek 1

2016. júl. 29.

NYÁPLIC: Egy tucat - 7. nap

Írj egy levelet magadnak, amiben elmondod, miben kel fejlődnöd a következő hat hónapban!


Azt hiszem, ez lesz a legkönnyebb... csak aztán meg is tudjam fogadni. :)

Hali, Zsazsi!

Fél év múlva remélem minden pontom mögött már egy pipa vagy x fog szerepelni. Mivel hat hónap múlva nagyon elfoglalt leszek, így nem akarom túlságosan elhúzni ezt a levelet, sem az időmet, szóval vágjunk is bele.
Legfontosabb, hogy ráérezz a leírások és párbeszédek közti egyensúlyra. A személyek bemutatásának időzítésére, a külsejük megfelelően adagolt leírására. Túl kell lépned azon, hogy a szem a lélek tükre. Nem csak szemük és hajuk van a szereplőknek!
Nem szabad úgy bele... (és ennél a résznél tegnap félbehagytam az írást, mert igen, már tegnap nekifogtam, de közbejött valami, és reggelre elfelejtettem, hogy milyen mondatba kezdtem, így ez alapján folytatom) ...kezdeni egy történetbe, hogy nem készítesz pontos vázlatot róla. No jó, ez a lépés már működik, de hirtelen csak ezzel tudtam kiegészíteni. Más nem jutott eszembe.
Próbálj meg kísérletezni olyan karakterekkel is, akik nem feltétlen szimpatikusak neked! Mindig járd körül, hogy mi mozgatja, mik a céljaik és miért kerül ezek által - vagy véletlenül - kapcsolatba a főszereplőkkel.
Ne hagyd, hogy úgy magával ragadjon egy ötleted, hogy másról se tudj beszélni vagy gondolkozni! Légy mértékletes és ne feszegesd iskolaidőben a határaidat! A tanuláshoz és az íráshoz is kitartást kívánok. 
2016.07.29.

Zsazsi :3

4 megjegyzés:

  1. Drága Zsazsi!
    A kihívás ezen részét én is megírtam anno, ez volt az egyik kedvencem. :3
    Nagyon aranyos volt ez a bejegyzés, azonban adok egy újabb feladatot! Amikor hat hónap múlva újraolvasod, kérek egy bejegyzést/emailt a reakciódról! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak úgy van értelme :) /Remélem, nem felejtem el ^.^

      Törlés
  2. Ez nagyon jó feladat! :O Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha kedvet kapsz hozzá, én szívesen olvasnám mind 12 "válaszod" a feladatokra :')

      Törlés

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony