Obrazek 1

Obrazek 1

2016. júl. 31.

NAGYDUMÁS: Egy tucat - 9. nap

Kapcsold be a tévét! Írd fel az első mondatot, amit hallasz, és írj ez alapján egy történetet!

Azt a kikötést tettem ezzel a nappal kapcsolatban, hogy kizárólag filmből idézek mondatot, reklámból nem. A film, amiből végül három aprócska mondatot vettem - mivel túl rövidnek ítéltem meg az elsőt - az Idővonal  c. mily meglepő, időutazós film volt.
Ezzel ellentétben az én nyolc soros szösszenetem, amit, mily meglepő egy erdei gyümölcs ízű Könnyű és Finom joghurt társaságában találtam ki, szó sincs időutazásról... maximum némi alakváltást sejtet a jövőben.


- Befelé! Mozgás!
- Hé, ne érj hozzá! Ne lökdösd! Nem látod, hogy ő egy eper? 
- Mi van?
- Bunkó robotgép!
- Nem látja, hogy mi mik vagyunk? Én egy banán, itt mellettem egy répa és az ott, az őszibarack. Mi a facsaróba megyünk. Az epernek a joghurt soron a helye. Mi maga, újonc?
- Elnézést, csak ma kötöttek fel a rendszerre.
- Na jó... megbocsátok.

Következő napon az lenne a feladat, hogy egy beszélgetést hallgassak ki, és romantikus történetté alakítsam. Ezt inkább kihagyom. Egy, kihallgatni valakik személyes beszélgetését már nem tartom jó ötletnek, ráadásul nem is bírnám tollal, a mondatok nem lennének helyesek, a diktafonomat - mert van egy kis retro sanyo stereo diktafonom - pedig ugyancsak az egyes pont miatt nem szívesen használnám. Valamint az sem nyerte el a tetszésemet, hogy abból romantikus történetet fabrikáljak. Szóval nem lesz 10. nap, helyette majd kitalálok valamit, vagy nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony