Obrazek 1

Obrazek 1

2017. júl. 9.

NYÁPLIC: Sorozat tag 3 - Célszemély

... mert ők olyan menők, hogy esőben is száraz marad a kabátjuk.
A Célszemély egy öt évadot és 103 epizódot megélt sorozat, ami 2016-ban fejeződött be. Ismételten igyekszem nem sok csavarról lerántani a leplet, azért egy bizonyos spoiler alert most is érvényben van, mint ahogy lesz is a bejegyzéssorozat folyamán.
A történet szerint a titokzatos milliárdos, Harold Finch megalkotott egy gépezetet a kormány részére, amely képes megjósolni különféle terrorcselekményeket, ahogy az egyszeri emberekkel történő bűncselekményeket is. A kormány utóbbiakat irrelevánsnak minősítette és nem foglalkozott velük, ezért Mr Finch felbérelte John Reese volt különleges ügynököt erre a feladatra. A gép látszólag mindenható, azonban egy dolgot nem képes megmondani előre. A célszemély az elkövető vagy az áldozat.
A kétfős igazságosztó brigádhoz később több támogató és üldöző csatlakozik az évadok során.
!Ez egy roppant fordulatos és rendkívül aprólékos sorozat rengeteg izgalmas karakterrel, ha belekezdesz, könnyen beszippanthat. Csak nézzétek meg az introt vagy a jelenetek közti átmeneteket és tudni fogjátok, miről beszélek!

Akkor most nézzük a kérdéseket ↓↓↓

Ki mutatta neked a sorozatot?
A televízióban reklámozták éveken át, de az ajánlókat vagy csak félfüllel hallottam, vagy épp úgy állították össze, hogy nem értettem belőle semmit, így hagytam annyiban jó ideig, aztán egyszer csak belekezdtem. (Hogy nem fedeztem fel magamnak korábban benne Jim Caviezelt? - akit a Frequency óta imádok)

Mióta szereted?
2016 júniusa óta lankadatlan és elhivatott rajongással.

Ki a kedvenc férfi szereplőd?
John Reese, bár sokan pályáztak erre a címre, köztük Elias is és természetesen Mr Finch, de azért az nem volt kérdés, hogy ki kerül ki győztesen. A mindig higgadt Johnt egyszerűen nem lehet überelni. Azokban a részekben, mikor a törvény másik oldalára kényszerül pedig egyszerűen imádni való. John Rileyként még jobban megszerettem, de minden helyzethez remekül tudott alkalmazkodni, és ahogy szervezte maga köré a csapatot, az is nagyon menő volt. Carter és Fusco még egymásra gyanakodott! Egyedül az a szerelmi szálacska nem illett a képbe azzal a pszichológus csajjal. Nem illett hozzá, két külön világban éltek.
Vajon mi az igazi neve?

Ki a kedvenc női szereplőd?
Joss Carter nyomozó. Ő is egy olyan karakter, ahol visszakérdeznék, kell ezt részletezni? Johnnal remek párost alkottak, nagyon bírtam őt, még Elias is elismerte, hogy mennyire igyekezett a törvény jó oldalán maradni. Erős, határozott női karakter, aki méltó tagja volt a nagy csapatnak. Már akkor megkedveltem, mikor még az "öltönyös férfit" üldözte. A Fuscoval közös jeleneteiket is nagyon bírtam, és az a rész, amikor a csajokkal  elment "bulizni", na az mindent vitt. Írták, hogy eredeti nyelven az akcentusa is nagyon jó, csak miatta kezdtem el utólag néhány részt feliratosan megnézni.
Taraji P. Henson a badass nyomozónő szerepében

Melyik a kedvenc párosod?
John és Medve. Valamiért ez a két név ugrott be elsőre. Nem is tudom, hány alkalommal izgultam azért, hogy csak ne most írják ki Medvét. Már az első találkozásukkor tudtam, hogy imádni fogom ezt a kutyát és az, hogy végül a csapat tagja lett, és sokszor visszatértek még együtt a képernyőre, külön öröm volt.
Mert a Hentes tényleg nem illett hozzá

Medvét mindenki szerette, mindeni el akarta csábítani. Tényleg. Mindenki. Úgy is lehetne mondani, hogy ő volt a csapat kabalája. Persze amíg csak John értett a nyelvén, egyértelmű volt, hogy soha nem hagyja el. Emellett az is plusz pont, hogy nem német juhász, hanem egy belga malanois. Remek párost alkottak Johnnal.
Köztudott, hogy a férfiakhoz a hasukon keresztül vezet az út
 Ez a kutyákra is igaz


Ki a legviccesebb szereplő?
Leon Tao és Fusco versenyeznek érte, de Fusco ennél sokkal több, ezért Leon nyeri ezt a fordulót. Hogy ez a pasi hányszor került bajba, és valahogy mindig megmentették. Jó volt, hogy mint mellékszereplőt kiemelték és több részben is találkozott a csapattal. Jó, a végén már kicsit unhatták, hogy folyton meg kell menteni ^.^"
Mindjárt érkezik John


Ki a legidegesítőbb szereplő?
Forrás. Valamiért nagyon nem bírtam a stílusát. Az, hogy lenézte a többieket, meg amiket tett az elején, oh és igen, ezt a sorozatot szinkronosan néztem és engem nagyon idegesített a szinkronhangja is. Az első benyomást pedig aztán már nehezen tudta csak megváltoztatni. Biztos volt még néhány szerencsétlenkedő női epizódszereplő, de ők eltűntek már emlékeim süllyesztőjében.
Menő beállás level Root

Melyik szereplőnek lennél a barátja?
Finchnek. Biztos sokszor kisegítene pénzzel... na jó, nem, nem vagyok pénzmániás XD Max a szereplők gyerekeivel lehetnék jó barátságban, talán még Forrás van hozzám korban a legközelebb, de őt meg ki nem állhatom. Igazából szinte mindegyik főszereplőnek szívesen lennék barátja, az itt inkább a kérdés, hogy ők nem igazán engedhetnek meg maguknak barátokat.

Melyik férfi/női szereplővel házasodnál össze?
Nope, mind túl öreg hozzám, mellékszereplők közül meg most nem fogok válogatni.

Ki a legkevésbé kedvelt szereplő?
Az az öregember Szamaritánus mögött -.- Na őt nagyon tudtam nem szeretni. Nem igazán fogta fel szerintem, hogy pontosan mi történik körülötte. Vagy hidegen hagyta, ami még rosszabb.
Team Samaritan

Mi a kedvenc idézeted/jeleneted a sorozatból?
Amikor Eliast mennek megmenteni, de elkapják őket és a Gép a faxon keresztül segít nekik vagy amikor először találkoznak Medvével. Emellett még van jó pár... álljon itt egy példának:
Mr Finch ezt a kérést nem gondolta át teljesen


ELŐZŐ RÉSZ: In the flesh
KÖVETKEZŐ RÉSZ: Westworld

5 megjegyzés:

  1. Aaah, ez a sorozat... *o* Én már elkezdtem újranézni, lehet, hogy lesz olyan nap, amit csak ennek szentelek majd. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a sorozat ^.^ Aztán majd te is megírhatod, hogy kik a kedvenceid :D Én tegnap nosztalgiából megnéztem a 4C epizódot. Nem tudom miért, de az lett az egyik kedvencem. Meg az ilyen Agatha Christie hatású szigetes részt is nagyon szerettem, mikor a nagy vihar miatt Finch, Reese ott ragadt és a vihar elálltáig meg kellett találniuk a gyilkost :D

      Törlés
  2. Én... én mikor maradtam le erről a bejegyzésről? Basszus már!:D
    Már beszéltük ugyan, hogy nem szeretem ezt a sorozatot, de elolvastam, és te jó ég! Taraji benne van??? :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, direkt miattad emeltem ki, mert tudom, a Számolás jogában tetszett :)
      Azt a filmet még nem láttam, de itt egy nagyon vagány nyomozónőt alakít :D Az első részekben még ő üldözi legkitartóbban a főszereplőket ;)

      Törlés
    2. Óó, köszönöm:D Lehet, hogy majd valamikor nekiállok :3

      Törlés

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony