Obrazek 1

Obrazek 1

2016. aug. 9.

NYÁPLIC: Blogger Award

Mielőtt konkrétabb szavakkal elárulnám eme bejegyzés létrejöttének - amúgy teljesen nyilvánvaló, de... - pontos okát, tegye fel a kezét, akinek a bloggeres Olvasnivalók listáján még nem tűnt fel legalább 4 (nekem eddig ennyi gyűlt össze) bejegyzés, amelynek fő témájául szolgál a napokban megrendezésre kerülő Blogger Award 2016!
1... 2... 3... 4... 
Ebből is látszik, hogy mekkora "rendezvénynek" számít ez a verseny itt blogger körökben! - Gondolom én :)

Az a megtiszteltetés ért, hogy idén én is ringbe szállhatok a Legkedveltebb író kategóriában az olvasók szavazataiért. Itt lehet amúgy szavazni <- mert azért illik kitenni a linket, ha már szóba került ez az egész, hiába ismerheti már mindenki ;)
Én már azért is, mert valaki - valaki - gondolt rám és ajánlott a versenyzők közé, rendkívül hálás vagyok, és nem győzöm elégszer megköszöni ezt. 
Nem gondolom, hogy komolyabb esélyeim lennének a verseny dobogóinak közelébe jutni, de elsősorban nem is ez számít igazán, hanem az én kis egyéni győzelmeim ^.^ Még hónapok vannak hátra, mire a blogomon kitűzhetem azt a bizonyos első szál gyertyáját, és Babu a tudója én beérem a sárkányháton repkedéssel is, nem akarom a felhők fölé képzelni magamat, de minden egyes szavazat, amit mégis én kapok, valamit azért jelent. Jelenthet egy barátot, aki gondolt rám vagy egy olvasót, aki mosolyt akar csalni az arcomra - mert bizony, vigyorgok én, akár a vadalma. :3 

Lassan ismét elérnek ide a mondataim visszhangjai*, szóval: Köszönöm, hogy gondoltál rám! Köszönöm a szavazatokat! Örülök, hogy jól érzed magad a Kuckóban és visszajáró vendég vagy :3

*mennyivel feldobja a mondatot, ha azt írom visszhang, mintha csak simán megismételném önmagam, nem? :'3

4 megjegyzés:


  1. [Akartam valami értelmesebbet írni, de ezzel mindent elmondok :3 Az egyéni győzelmek pedig sokkal jobbak *.* Legalábbis én imádom őket! :3]

    VálaszTörlés
  2. Hű, akkor én most elszégyellem magam, mert most hallok erről a versenyről először... :')
    Gratulálok a nevezéshez, és ha már így alakult, dobtam neked egy szavazatot. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a szavazatot :3
      Igazából én is csak a jelöltetésemen keresztül értesültem róla ^.^"

      Törlés

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony