Obrazek 1

Obrazek 1

2017. nov. 6.

NYÁPLIC: Szellemes történet

Az Aranymosás 100 szavas játékot hirdetett ősz, szellem témában. Ma volt az eredményhirdetés, ahol ugyan nem nyertem, de a zsűri kiemelte a szösszenetem poénosságát.

Épp csak átpillantok a monitor fölött, mikor meghallom a motozást.
– Gyorsak voltatok – szólok köszönés helyett. Ez már csak így megy. Ha nem a temetőből jöttek volna, még hozzátenném, hoztak-e kaját.
– Már megint nem találtuk meg a sírt – felel anya szintén köszönés helyett, majd elrohan a mosdóba.
– Még szerencse, hogy 2032-ig ki van fizetve – sóhajt apa, de tőle tényleg nem vártam volna el, hogy köszönjön.
– Más szóval van időnk – fűzi hozzá nagypapi. Ő pedig azóta nem köszön, hogy hat éve meghalt. Tuti megint ő tolta odébb azt a kukát, amihez képest be szoktuk lőni a helyet. Gyerekes dolog. Nem akar hazamenni.

2 megjegyzés:

  1. Szia,

    Gratulálok a kiemeléshez. Megérdemli, mert tényleg jó az a cseppnyi humor benne. Tetszett :3

    Üdv,
    Brukú

    VálaszTörlés
  2. Hát ez tényleg szellemes lett. :D Sajnálom, hogy nem nyertél, mert szerintem nagyon ötletesen oldottad meg a feladatot, de a kiemelésért nagyon gratulálok, megérdemelted. :D
    (Btw, tényleg vannak néha ilyen kis versenyek az aranymosáson? Hm... szívesen kipróbálnám magam én is, talán nem ártana gyakrabban látogatni az oldalt. xd)

    xx Jolt

    VálaszTörlés

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony