Obrazek 1

Obrazek 1

2018. márc. 16.

NYÁPLIC: Sorozat tag 8 - Emberbőrben


Pokoli lakótársak
Amikor az amerikaiak egy teljes sorozatot remake-elnek szinte szórul-szóra, ott már kell lennie valaminek. És van is. Egy ház, benne egy vámpír, egy vérfarkas és egy háziszellem. Aidan, a vámpír és Josh, a vérfarkas úgy döntenek, barátságuk már arra a szintre lépett, hogy... ja nem, egy biztos helyre van szükségük, ahol a legkisebb az esély arra, hogy valakit kinyírjanak, őket kinyírják vagy csak simán lelepleződjenek. Mint kiderül, a házhoz egy saját bejáratú szellemlány is tartozik. Innentől aztán semmi további esélyük nem maradt egy békés életre.
Rendkívül kalandos és fordulatos, néha már tényleg sajnálni lehet főszereplőinket, hogy mi minden összejön nekik, de azért akadnak boldog pillanatok is, nem kevés. 4 évaddal egy közepesen hosszú sorozat.

 Akkor most nézzük a kérdéseket ↓↓↓

Ki mutatta neked a sorozatot?
Korábban tv-ben láttam a Vámpír a vérfarkas és a szellem c sorozat egy-két részét, ami a történetnek az amerikai remakeje. Akkor nem nagyon tetszett, de úgy gondoltam, az alapsztori elég izgalmas, szóval adtam neki még egy esélyt, mikor épp nagyon unatkoztam. Mivel angolul megegyezik a címük, így mikor rákerestem, az US változatot dobta ki elsőre. A másikkal is próbálkoztam, leerőszakoltam a torkomon két epizódot, de rémes volt. Ellenben az Emberbőrben határozottan a nézhető kategóriába tartozik.
Habár a remake-nek van esélye az eredeti hibáinak javítására, ezzel nem mindig él.
Mióta szereted?
Nagyjából két vagy három éve néztem végig.

Ki a kedvenc férfi szereplőd?
Josh. Komolyan, nélküle már mindenki vagy őrült vagy halott lenne. Sally meg valami gonosz kísértet. Az egész csapatból ő a legnormálisabb, aki csak békében és nyugalomban szeretne élni, de a körülmények mindig összeesküsznek ellene. Ő mégse adja fel.
Tudom, hogy sok gondod van! Fighting!
Ki a kedvenc női szereplőd?
Josh barátnője.
Köszönöm, hogy Josh mellett maradtál.
Melyik a kedvenc párosod?
Kivételes eset, mikor a kedvenc női és a kedvenc férfi szereplőm alkotja a kedvenc párosom, de itt így esett. Nem semmi, amin együtt keresztülmentek. Mint valami tyúkanyók vigyáznak a szeretteikre és egymást is támogatják, kitartanak egymás mellet, igaz, van egy enyhe külső ráhatás az elején, de aztán a vérfarkasok közt is kiderül, ők a legnormálisabbak.
Nem mellesleg mint baráti páros Aidan és Josh a kedvencem. Minden nehézség ellenére sosem árulják el egymást, mindig segítenek, és hé, lakótársak, szóval egy csomó vicces szituáció is adott a kapcsolatukban, főleg, hogy Josh szereti tisztán tartani a házat - ami egyáltalán nem könnyű -, Aidan meg általában nézi őt a kanapéról.

Ki a legviccesebb szereplő?
Nem igazán tudnék ide bárkit is írni. No jó... Josh vicces, meg szerethető is.

Ki a legidegesítőbb szereplő?
Sally. Minden elront! De mindent. És a srácok mindig megbocsájtanak neki és még meg is lehet szeretni, mert ő próbál helyesen cselekedni csak hát, ha valaki nem igazán bírja a szellemlétet, akkor szívás, ha szellem vagy.

Melyik szereplőnek lennél a barátja?
Aidannak és Joshnak is. Szerintem velem jobban jártak volna, mint Sallyvel. ;P

Melyik férfi/női szereplővel házasodnál össze?
Josh, de ő csak maradjon inkább Sallyvel. Nekem jó lesz Bishop is. Mármint a régi Bishop. Az ő történetét úgy sajnáltam.
Mert valahol őt is meg kellett említeni és ezt a kérdést mindig mostohán próbálom lerázni.

Ki a legkevésbé kedvelt szereplő?
Azok az őrült vérfarkasok, akikkel a vége felé akad össze Josh és Nora. És a tisztavérű farkastestvérek apja is. Kegyetlen és számító, és egyszerűen képtelen leállni. Nagyon nem kedveltem.

Mi a kedvenc idézeted/jeleneted a sorozatból?
Azok a vicces pillanatok, mikor az egész csapat együtt volt és csak hülyült, meg néhány apa-fia jelenet Aidannel.

ELŐZŐ RÉSZ: Forever
KÖVETKEZŐ RÉSZ: Tunnel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony