Obrazek 1

Obrazek 1

2019. jan. 24.

NYÁPLIC: Asszociációs játék

Sziasztok!
Még az előző félidőben kihívott erre a kis játékra Thea Blanchett. Neki is álltam, de a többivel együtt valahogy elfelejtődött, majd amikor ismét belevetettem magam a kihívások kitöltésébe - amik közül nagyjából a felének már le is járt a "szavatossága", uh, még húsvéti Tag is van - az oldalt nem találtam, de szerencsére most már azt is felleltem és íme, meg is hoztam az én kis játékomat.


I.) Ráhangolódás 
Kedves blogger! Ülj le, helyezd kényelembe magad! Hunyd le a szemed, és ürítsd ki a fejed! Ez egy asszociációs játék, ne gondolkozz, csak csináld! Készen állsz?

 II.) Szavak
Itt van tíz szó, írd le, melyik másik szó ugrik be róla! Akár jelentésről, a csengéséről, bármiről, ne korlátozd magad.
(Nekem első körben a szavak feléhez egy-egy szín ugrott be, így végül kétféle választ adtam)
1. lég - végtelen - égkék
2. halálraítélt - rabruha, lánc - szürke
3. rítus - tűz - láng vörös
4. ural - fejedelem - acél ezüst
5. ártatlan - angyal - fehér
6. emlék - illatok - fűzöld
7. zűr - védekezés - barna
8. szín - prizma - szivárványszín
9. hátrál - lábak, pocsolya - piszkosszürke
10. kiforratlan - edzhető - izzó vörös

III.) Képek
Adott öt kép, amire képben kell válaszolnod! Ha nem elég a géped/telefonod galériája, akkor alkalmazz hasonlót, mint a második részben! Nézz a képre, és guglizz rá az első szóra, ami eszedbe jut róla, érzés, benyomás, emlék, bármi, és válaszd ki a találatok közül az ízlésednek leginkább megfelelő választ!
(A válasz képek a Pinterestről származnak)

1. 

Válasz kép
Ezek az angyal szobrok mindigis csodálattal töltöttek el. Gyönyörű munka, szinte életre kellnek. Az esőben ázó, sáros szárnyú, digitális angyal ellentéteként hoztam ezt a kőből faragott, napfényben fürdő angyal lányt.

2.

Válasz kép
Bevallom, először, mikor elkezdtem kitölteni egy duplán exponált képet akartam ide keresni, amik manapság igen népszerűek, végül mégis ezen a képen akadt meg előbb a tekintetem, ahogy a gyűjteményem lapozgattam. A hangulata hasonló a két képnek, mégis talán a másik kicsit intenzívebb benyomást kelt.

3.

Válasz kép
Azonnal tudtam, hogy Haku kerül ide. Már csak egy megfelelő képet kellett találnom. Az eredeti képen is gyönyörű a színhasználat, tetszik a stílusa.

4.

Válasz kép
Egyébként is az egyik kedvenc epizódom a sorozatból, ahol Natsume ezt a kosztümöt viseli, bár már rég láttam, emlékeimben fehér volt. Azért így is megtalálhatóak a közös pontok. A virág és a világos színek. Míg az első képen a tiszta fehér előtér eltakarja a karaktert ezzel különös titokzatosságba vonja, addig Natsume épp felemeli a maszkot és megmutatja arcát.

5.

Válasz kép
Van egy gyönyörű, nagyjából öt képből álló sorozat, ahol különböző látomások elevenednek meg egyes hangszerek körül, de azt sajnos nem találtam meg, így végül egy hasonlóan misztikus képet választottam. Kicsit sötét, ezért érdemes lehet kinagyítva is megnézni.

IV.) Zenék
Kapsz három zenét, amire három zenével kell válaszolnod! Figyeld a ritmust, a hangszerelést, a szöveget, a hangulatát a kapott daloknak, vagy bármit, ami hatással van rád egy zenében, és reagálj rá az egyik olyan számmal, amit ismersz!

1. EKLIPSE - Cry me a river

Válasz zene - 

 Nem ismertem korábban az előadót, de nagyon jó ritmusú a dal, többször is meghallgattam. Számot viszont egyszerűen nem találtam. A többinél olyan könnyedén jött az asszociáció, ezért sem akartam ennél feleslegesen erőltetni.

2.  SKILLET - Not Gonna Die

Válasz zene - Luca Turilli - Black Dragon
Ismertem ezt a Skillet számot, habár az együttest nem, sem azt, hogy milyen stílust képviselnek. Első hallásra - amíg nem ismertem fel - azt hittem, valami hörgős, torokszakadtából éneklős szám lesz, már ekkor beugrott Luca Turilli neve, akit még vagy 8-10 éve mutatott egy osztálytársam és két száma azóta is ottragadt az egyik lejátszási listámon. Aztán megjelent a sárkány a Not Gonna Die-ban és egyre jobban kezdett passzolni az ötletemhez. Habár hangzásban annyira nem - egyik hard rock, a másik akusztikus metál - azért talán van valami közös bennük.

3. Joe Hisaishi - View Of Silence

Joe Hisaishi - Inochi no Namae
Joe Hisaishi az örök kedvenc (film)zeneszerzőm. Minden műve magával ragadó és különleges hangzású. Nem is tudtam elvonatkoztatni tőle, ezért a válasz zeném szintén az ő szerzeménye. Az Inochi no Namae (Az élet neve) az Oscar-díjas Chihiro Szellemországban egyik betétdala, amelyet volt alkalmam énekelni, valamint élőben is meghallgatni egy japán rendezvényen, japán származású énekesnő előadásában.

V.) Játékosok
Küldd tovább (maximum) öt bloggernek, akiknek a neve eszedbe jut a játékokról, akik szerinted élveznének egy ilyen kis kihívást! Nekik már azokra kell reagálni, amilyen szavakat, képeket és zenéket te reagáltál valaki máshoz, így láncszerűen haladhat a dolog, és akár többször is érdekes lehet kitölteni :)
Thea kérése:Kérlek, ne küldd tovább több embernek, mint öt!ne írd ki, hogy akinek van kedve, az lopja, és csinálja meg ő is!

Az én jelöltjeim:
Nessa
Brukú
Emilia
Henna
Hana

3 megjegyzés:

  1. Ó, nem hittem volna, hogy bárki emlékszik még erre a kihívásra :D Még én is úgy éreztem, hogy ez nem a legjobban sikerült játékötletem, de ha már te megcsináltad (másnál nem láttam xd) akkor megérte :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tűnik el semmi, legfeljebb a port kell kicsit letörölni róla ^.^" Nekem a képes és zenés asszociáció kifejezetten tetszett - igaz itt kicsit bele is tört a bicskám, mert egyikhez nem találtam.
      Remélem a többiek, akiket jelöltem szintén élvezni fogják :)

      Törlés
  2. 'hoy!

    Köszi, hogy kihívtál bár most vettem észre, hogy jelöltél rá. XD Ki is töltöttem, és nagyon jól szórakoztam rajta. :3

    Hana

    VálaszTörlés

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony