Obrazek 1

Obrazek 1

2017. dec. 25.

NYÁPLIC: Blog Karácsonyi Ajándék

Karácsonyi lélekláng
Köszönöm Brukúnak és Nessának, amiért gondoltak rám és megajándékoztak ezzel a kis meglepetéssel! Nem is tudjátok milyen kedvesnek tartom ezt az ötletet, legnagyobb sajnálatomra nem tudtam időben megírni és kitenni ahhoz, hogy még időben ajándékozhassak én is.
Szabályok:
1. Köszönd meg annak, akitől/akiktől kaptad az ajándékot és linkeld be Őt/Őket!
2. Írd le, hogy neked mit jelent a karácsony, mit szeretsz benne!
3. Írd le a szabályokat!
4. Linkelj be egy karácsonyi zenét!
5. Sorold fel azokat a bloggereket, akiknek adni szeretnéd ezt az ajándékot, akiket ténylegesen megajándékoznál, és fűzz pár kedves szót!
6. Illesz be egy karácsonyi képet; lehet saját is!
A karácsonyi időszakban leginkább az almás fahéjas teát szeretem és magából a szóból és a hozzá írt dalokból és versekből áradó melegséget. Egészen beleélem magam a havas táj gondolatába, élvezkedem a fűtőtest mellett, bebújok a selymes eszkimó pulcsimba és megnézem az Aludj csak, én álmodom című filmet vagy a Holidayt. Persze a Karácsonyi lidércnyomást is szeretem, de nincs benne a top 3 karácsonyi filmben már.
Együtt csomagolok anyukámmal, próbálom meglepni valamivel a nagypapám, karácsonyi korcsolyázást szervezek a barátaimmal és megejtem végre a "tavaszi" nagytakarítást.
Csúszkálok a jegesre fagyott tócsákon.
Karácsonyi ajándékként színházba megyek.
Megcsodálom a város karácsonyi díszkivilágítását.
A macska miatt néhány éve otthon már nem állítunk karácsonyfát, így csupán az ajtókat és ablakokat díszítjük, no meg nagypapám műfenyőjét.
Szeretem ezt az ünnepet a barátaimmal és családommal tölteni, a külvilágról nem sok tudomást véve.
Nessához hasonlóan kivagyok a mostani vársárlási őrülettől és, hogy az adventi vásár már november közepétől nyitva van, ahogy szintén több hónappal korábban kiteszik a különböző karácsonyra szánt finomságokat.
Mindezekkel együtt is szeretem a karácsonyt úgy, hogy a "Karácsonyt" a legkevésbé :3

 A "kitöltés igénye nélkül" szeretném megajándékozni Brukút, Liát, Nessát, Babut, Peetegeyt és Joltot :") És gondolatban küldöm Tisziánnak, Lady Lunának és az összes bloggerinának, akik ma már nem írnak. Legyen boldog a karácsonyotok!

 
Kukkantsatok be Jolthoz is egy kis karácsonyi zenehallgatásra! ;)

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Zsazsi!

    Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám! :)
    Hangulatos volt olvasni, miket is szeretsz a karácsonyban. Egészen beleképzeltem magam egy szép, téli tájba.
    Karácsonyi film nálam rendszerint a Kisasszonyok. Igaz, idén még nem néztem meg, idén az Anne Zöld oromból volt a film, amire mókoltam.

    Less majd be hozzám is, vár egy kis meglepetés. ^^

    Békés, boldog karácsonyt Neked itt is!

    Lia

    VálaszTörlés
  3. Még egyszer nagyon boldog karácsonyt, Zsazsi! :3

    VálaszTörlés
  4. *Szépen csendben, szégyellve magát, ide sunnyog, elrebeg egy köszönömöt, és ígéri, hogy a jövő évben kitölti*

    VálaszTörlés
  5. Nyaj ez nagyon aranyos, köszönöm szépen :3 Azt hiszem Peetagey-hez hasonlóan ezt én is jövőre halasztom, de sok dologban egyetértek azokkal, amiket felsoroltál ^^
    Még egyszer köszönöm, hogy gondoltál rám, igazán jól esett <3 (Na meg az is cuki, hogy a 'már nem aktív' bloggerekre is gondoltál)

    VálaszTörlés
  6. Szia! :D

    Jajj, de szeretem én is Sinatrat! :3

    Moro

    VálaszTörlés

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony