Obrazek 1

Obrazek 1

2016. júl. 27.

NYÁPLIC: Egy tucat - 5. nap

 Írj egy novellát életed egy jelentős pillanatáról!


 Megint egy novellaírós nap, mikor oly' nehéz a választás. Mit jelent a jelentős? Mit ért pillanat alatt? Mit értsek? Hogyan álljak neki? Félig már megkörnyékezett a pánik kistestvére, mielőtt leütöttem volna a vállamra ereszkedett idegesítő kérdésáradatot fújó gondolatfoszlányt és mély levegőt véve elkezdtem gondolkodni.

Pillanat
Négy év telt el az óta, hogy itt jártam legutóbb vagy még több. Mielőtt elindultam volna nem is néztem meg, hogy jó-e még rám a felszerelésem. Nyár van, meleg. Hoztam egyáltalán zárt cipőt? Még ebbe se gondoltam bele. Már nem is üzemelt az a hely, ahová korábban jártam, de találtunk egy másikat, ami talán még közelebb is van, és most itt vagyok. Minden összejött. Minden sikerült, és én ismét nyeregben érezhetem magam.
Argosz a neve. Gyönyörű ló. Talán sötét pej. És nem szeret bal lábra vágtázni, de azt is csak összehozzuk valahogy. Ezt nem lehet elfelejteni.

2 megjegyzés:

  1. Drága Zsazsi!
    Ez a kis szösszenet sugározza a büszkeséget. Nem tudom, miért, de azonnal az jutott eszembe, hogy büszke voltál magadra, amikor újra lóhátra ültél.
    Ui.: Nem is tudtam, hogy lovagolsz!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, lovagoltam. Majd 4 éves koromtól kezdve tanulgattam, csak aztán egyre több órám lett a suliban, nem értem már ki a kora délutáni edzésekre, lovardát is kellett váltanom, szóval végül maradt a tisztán hobbi lovaglás :S A terep a kedvencem, de egy díjlovagló óra sem rossz vagy voltizs :') és igen, azt hiszem, nagyon büszke vagyok rá :D

      Törlés

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony