Obrazek 1

Obrazek 1

2015. nov. 19.

NAGYDUMÁS: Hangtörténetek I.



- Ezt vegyem kihívásnak?
- Elnézést, mit?
- Hogy már percek óta a bordáim közt tartja a könyökét. Azt feltételezem, ezzel az önuralmamat akarja teszteli.
- Még hogy én? Maga áll a lábamon.
- Én? Kérem, én két lábbal állok a padlón.
- Öhm… bocsánat, azt hiszem én álltam a lábán.
- Valóban?
- Nem, hallotta? Most vallotta be… akkor, ha kérhetem, kimászna végre az oldalamból?
- Azért nem kéne ilyen hangon…
- Ne vitatkozzanak már! Fogy az oxigén.
- Van itt egy orvos?
- Oh, Uram, mi jöhet még? Miért? Valaki rosszul lett?
- Nem-nem, csak eszembe jutott, hogy ilyen helyzetekben mindig szokott lenni orvos a közelben.
- Mégis milyen helyzetekben? Honnan veszi ezt?
- A TV-ből. Legalább egy ápolónő mindig akad, ha sok ember kerül szorult helyzetbe.
- Én asszem klausztofóbiás leszek, ha tíz percen belül nem szívhatok friss levegőt.
- Nekem arachnofóbiám van.
- Bácsi, mi az ajaknofóbija?
- Ne selypíts már, Zsuzska!
- Ugyan, az arachnofóbia egy görög kifejezés. Az arachne, azaz pók és a phobos, vagyis félelem szavak összeillesztéséből keletkezett. Magyarul pókiszonyt jelent. Ez egy fóbia…
- Hallja, ha orvos nincs is, egy doktorunk azért akad.
- Ne gúnyolódjon!
- Bocs, csak unatkozom. Nem játszunk valamit? Szólánc?
- Éjn benne vajok. Mama, te is?
- Csak, ha nem selypítesz.
- Akkor kezdem. Aki akar, becsatlakozhat. Első szó legyen az ember.
- Nem értik, hogy fogy az oxigén?!
- Please…
- Hallják, van egy külföldink is.
- Du jú vánt to pléj vit ász?
- Sorry?
- Sajnos süket.
- Jóka.
- Jóka? Talán Jókai, de ez most hogy jön ide? A következő szónak R-rel kell kezdődnie, kisasszony.
- Mondom. J… jr… khs… r… r… róka.
- Zsuzska, mond még egyszer?
- Miéjt?
- Ah, olyan szépen mondtad ki az r betűt.
- Tényleg, Zsuzsika, nem hallottam mit mondtál. Hadd hallja mindenki, hogy tudják folytatni a játékot.
- R-róka.
- Lebuktál. Ezek után többé már nem selypíthetsz?
- Tényleg? Kár.
- Oh, köszönöm. Én képtelen voltam rávenni, hogy leszokjon róla. Szerintem már csak miattam csinálta.
- Akasztófa.
- Jaj, ne közvetítsen már olyan negatív gondolatokat.
- Nem tesz semmit. András. És a kedves anyukát hogy hívják?
- Örvendek. Kriszta.
- Igaz. Meg fogunk fulladni mind. Nem kell ide akasztófa.
- Meghívhatom majd egy kávéra?
- Öhm… igen.
- Ha nem hagyja abba, én esküszöm lepuffantom.
- Arany.
- Na, látja? Így kéne játszani. Nyakék.
- Kámfor.
- Retesz.
- Mindenkinek a szökés jár a fejében?
- Mi más járhatna?
- Én azon gondolkodom, hogy az unokám vajon mennyire fog kétségbeesni, hogy merre lehetek. Ah, szegénykém.
- Szám.
- Menetidő.
- Őskor.
- Rettenetes.
- Sír.
-  Sír?
- Valaki sír? Jaj, nem kell mindjárt pityeregni. Nincs vész. Kijutunk. Ígérem.
- Én nem pityergek, csak… nagyon poros itt minden.
- Oh, valóban.
- Én mintha hallottam volna valamit. Kaparászást.
- Jönnek a patkányok!
- Hagyja már abba, itt nincsenek patkányok!
- Nem kell azért kiabálni, fogy az oxigén.
- András, hagyja csak. Ne kezdjen vitatkozni.
- Rendben, drága Kriszta.
- Lehetne András az új papám?
- Jaj, Zsuzska, hallgass már!
- Hallják a gyereket? Hát nem aranyos?
- Én csak a kaparászást hallom.
- Mi lesz a játékkal, nem folytatjuk?
- De-de, hol is maradt abba?
- Éhn… mondt-tam, hogy síír.
- Ah, igen, már emlékszem, akkor… Rettenetes.
- Az már volt.
- Rejtély.
- Na, ne szívasson.
- Akkor Rejtélyes.
- Én már hangokat is hallok.
- Na, ne mondja?
- Kintről, maga ökör.
- Szerintem is vannak kint.
- Hé! Minden rendben odabent?
- Igen! Jól vagyunk! Ki tudnak szabadítani minket?
- Igyekszünk. Kérem, kapaszkodjanak. Megemeljük, aztán szétfeszítjük az ajtókat.
- Úristen, meg fogunk halni. Lezuhanunk.
- Direkt akarja mindenkire ráhozni a frászt?
- Áááá, már emelkedik is. Segítség!
- Fogják be a száját!
- Minden rendben odalent?
- Igen-igen, csak egy kis pánik.
- Segítség!
- Esküszöm, ha nem fogja be, én lepuffantom.
- JézusKriztusSzentMária, fegyver van nála!
- Oh, my God!
- Ráadásul hangtompítós...
- Sárga.
- Alabástrom.
- Minden rendben odalent?
- Ha bármelyikük is megnyikkan… minden rendben.
- M-mel valaki egy szót?
- Atya ég! Lelőtte.
- Zsuzska! Zsuzska! Ugye nem láttál semmit?
- Anyu, anyu nem hallok semmit. Miért takarod le a szemem? Mi volt az a bumm?
- András, kérem, segíten… András, jól van?
- Sa-sajnálom, én csak… én nem bírom a vért. Azt hiszem, el fogok ájuln…
- András!
- Anyu, anyu, mi történt?  Miért nem nézhetek oda?
- Mindenki, kuss!
- Mi folyik oda lent? Hahó! Mi történt?
- Soha többé nem fogok szóláncozni.
- Hülye egy játék amúgy is.
- Nem igaz. Fejlesztheti a szókincset.
- Megszólalt a nyelvészdoktor.
- Ne gúnyolódjon!
- Mit nem értenek abból, hogy KUSS?
- De hisz… már nincs is töltény a fegyverében.
- Hogy mi?
- Úristen, ráfogta a fegyvert.
- Nem kell kommentálni, mind látjuk.
- Le fogja lőni…
- Magácska csak nem valami tévés közvetítő?
- Mondtam, hogy nincs több muníciója. Nézzen már rá. Tár sincs benne.
- Hogy az a…
- Oh, az én unokám nagyon okos, mindig mondta, mamóka, meg kell tudnod védeni magad. Ez csak egy sima M1911-es Colt. Elég ismert... semmiség volt...
- A néni vette ki?
- Igen, amíg nem figyelt.
- Én… én érzem, eljött a vég. Nincs több oxigén, és ez a sok vér…
- Áúúú…
- Most meg mit művel?
- Hatástalanítom a támadót.
- Ne, ilyen kis helyen veszélyes bottal hadonászni.
- Itt… meghalt egy ember…
- Jó reggelt!
- Ez meghalt!
- Ne ordibáljon már! 
- Akkor most mindenki álljon hátrébb, felfeszítjük az ajtót.
- Hova? Hova álljunk hátrébb?
- Két perce még talán, de most? Már három ember hever a padlón.
- Készen állnak?
- Igen!
- Ouh, ez rémesen csikorog.
- Nincs semmi baj, kérem, ne ijedjenek meg…
- Arról már lecsúszott.
- … jöjjön ki mindenki lassan, egyesééé.. E-e-eez meg? Mi? Mi történt? Valaki gyorsan a mentőket és a rendőrséget!
- Friss levegő...
- Soha többé nem liftezek.
- Mi se.


 LIFTREKLÁM

Feladat:
Legkevesebb hány ember volt a liftben?
/A helyes megfejtők közt kisorsolok egy két és fél éves platánfa levelet és három cirmos cica bajuszszálat.

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi *.* Megmozgatta a fantáziám a feladat. Nagyon megtetszett, így biztos, hogy a Liftreklámot követni fogja még pár Hangtörténet :3

      Törlés
  2. Szia! :)
    Tejóságoség, ez fantasztikusan-hihetetlenül-eszméletlen jó lett!!! ♡ Imádom :3 Szinte végig nevettem az egészet, rettentő jó kis történet lett! :)
    X Babu

    VálaszTörlés

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony